neony pod auto

Mendim

Temat: [E36] kiloff ->> 328i Coupe
ponizej fotki mojego autka, a plany sa takie : srebrna siatka w przedni i tylni zderzak, tyly lexusy, przod swiatla zintegrowane z kierunkami w kolorze srebrnym, chromowanie wycieraczek, na blotniki wloty od E46 M3, oczywiscie podwojna rura wydechowa o duzo wiekszej srednicy (byc moze nawet z dwoch stron), neony pod auto, no i listewki chromowane na okolo (widzialem takie fajne w tesco - mysle ze beda ok) a tak na serio - dlugo sie zastanawialem czy cokolowiek przy niej ruszac - jest idealnie seryjna, ale jednak nie bede jezdzil na terenowym zawiasie (M-technic) wiec juz jest nizsza (-60/30 ale myslalem ze bardziej usiadzie), teraz poluje na jakas ladna 18" lub 17" w rozsadnej kasie, poza tym montowany bedzie wtrysk...
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=14719



Temat: SPRZEDAM SOLIDNE NIEBIESKIE NEONY POD AUTO! ! ! ! ! ! ! ! !
Witam mam do zaoferowania komplet bardzo dobrych neonów pod auto. Neonki były używane ale krótko są w pełni sprawne żadnych uszkodzeń. Kolor to niebieski. wymiary to dwie dłuższe rury po 120cm i dwie krótsze po 90cm. wraz z rurami dołączam okablowanie i zestaw montażowy. zestaw jest naprawdę solidny kupiony w profesjonalnym sklepie. cena sklepowa kiedy je kupowałem wynosiła 550zł teraz wstępnie chciałbym dostać za nie 250zł. Do negocjacji poniżej fotki tego zestawu....
Źródło: lkt.pl/viewtopic.php?t=6714


Temat: chipowanie sterownika
jeżeli wierzycie w chipy z allegro za 80pln to proponuje również ze 2 magnetyzery i 14 tuningowych naklejek pozakładać, neony pod auto są równie wpływowe na moc jak w.w przedmioty. Podarujcie sobie to badziewie i lepiej zabierzcie dziewczyny/żony do restauracji, a nie wydawajcie kasy na takie g...
Źródło: bkb.bydgoszcz.pl/forum/viewtopic.php?t=265


Temat: Co dzisiaj zrobiłeś dla swojego samochodu ?
...scootera - słupek na 3 zegary - amortyzatory silnika - nówka aku + klemy - fele 17` http://img212.imageshack....=img0039lu1.jpg - rozpórki Tein`a - wszystkie filtry - rozrząd - 3 calowy FRONTPIPE - nowe szczęki - tłumik z silencerem - folia do przyciemnienia szyb - lakiery + klar + brokat - system powiadomienie sms - gałka zmiany biegów w kształcie tłoka haha - kiera sparco 350 mm - zestaw Xenon H7 6000 8000k - niebieskie neony pod auto - kilka małych pierdółek do prób (staruszek bedzie robił wysówane zegary http://uk.youtube.com/wat...feature=related ) w styczniu ciąg dalszy zakupów...
Źródło: forum.turbokillers.com/viewtopic.php?t=8914


Temat: Neony pod auto
Neony pod auto   Noszę się z zamiarem podświetlenia mojego Puga i zastanawiam się jaki rozmiar neonów wejdzie do 206. Proszę o info czy niżej podane rozmiary będą ok. 2 x 120 cm 2 x 90 cm Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Źródło: 206club.net/showthread.php?t=41772


Temat: Iluminacja podwozia!
Pająk... a wszystkie diodey siateksy i neoneksy sam osobiście Ci wyrwe wieśniaku driftking.pl po co sobie rece brudzic jak pająka "misiaki" zatrzymaja z wlaczonymi swiatełkami to sam bedzie to wyrywac choc sam pamietam jak mnie gonili na sygnałach i zapędy podobne mam -- stroboskop w światłach -- kable na neony pod auto wyprowadzone
Źródło: forum.turbokillers.com/viewtopic.php?t=2253


Temat: POMOCY REANIMACJA MOJEGO ECLIPSA GST
A co myślicie o takim pomyśle dla zrozpaczonego kolegi ? Ogłoszenia gazety , internet, Kupujemy anglika , najlepiej bitego byle najtaniej. Wyrywamy silnik i recyclingujemy go w swoim aucie . Pozostałe elementy po angliku opychamy za grubą kasę kolega z klubu i postronnym użytkownikom Alledrogo.pl Zarabiamy na interesie tyle ze jeszcze na neony pod auto nam zostaje i pokaźnych rozmiarów naklejki pjonjer na szyby !!
Źródło: forum.eclipse.net.pl/viewtopic.php?t=511


Temat: jaki kolor samochodu jest najbardziej widoczny na drodze
  Użytkownik Marek napisał: > stawiam na taki jaskrawo żółty, taki jak mają karetki teraz, a > najbardziej w oczy to by palił ten żółty + wstawki (a najlepiej drobna > szachownica) http://www.dziennik.pl/files/archive...iat_34252a.jpg jesli za malo widoczny to dolozyc niebieskie ledy gdzie sie da oraz neony pod auto plus swiecace kolpaki i bedzie oki :-) pozdrawiam -- ----------> www.varius.jawnet.pl/fotki <---------- Mówić prawdę i umieć prawdą żyć - oto rzecz wielkiej wagi. Oskar Wilde
Źródło: forumkierowcow.pl/showthread.php?t=4321


Temat: N75 w 1Z
...być sprawny. vag nie pokazuje błędów. sporadycznie włancza się błąd jakiś z dawką startową. pozatym wszystko ok. i tak sobie myślę i myślę i czy wina też nie będzie leżała po stronie wadliwego dolotu powietrza? tzn czy nie dostaje go za mało. zaloguje 003 i 011 dynamiczne i dam znać, może to komuś pomoże. PS dziki że sie tak udzielacie i ktokolwiek mi odpisał. czyżby była tu większość użytkowników paska zakładających spojlery i neony pod auto niż takich którzy potrafią się w jakiś sposób wypowiedzieć?! czekam juz 3 dni na odpowiedź i nasi "kochani użytkownicy" nie sa mi w stanie odpisać.
Źródło: forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47031


Temat: [E30] Cypisek
Dzisiaj właściciel przy pizzy zwierzał mi się,że chce zakładać neony pod auto, bo chce powyrywać lachony Odmawiałem mu to,ale chyba nie dał się przekonać
Źródło: forum.beemka-klub.pl/viewtopic.php?t=32271


Temat: NEONY
witam według mnie to kazdy moze zrobic z swoim autkiem co chce przyznam sie ze tez myslalem o neonach ale narazie sie wstrzymalem sprawdz te stromke www.mtuning.pl tu znajdziesz profesjonalne neony pod auto zadnych podrubek z allegro ceny tez przyzwoite jak jusz zalozysz to wzuc pare fotek pozd www.mtuning.pl
Źródło: v40.pl/forum/viewtopic.php?t=1076


Temat: Tuning białego Escorta w granicach rozsądku!
...to efekt tssunami czyli stajesz na światłach , obok staje dress BMW 520 . dres chce pokazać blondynce z boku jak się jeździ na kozaka . zmienia sie na zielone a dress nie wie co się dzieje ten mały niepozosry escorcik którebo miał właśnie zmiażdżyć zaczyna go smigać i to o długość samochodu . dress nie wie co się dzieje :D . a tak na serio to zapodaj ttylko felgi ( ważaj zeby nie skończyło się na tarciu opon o nadwozie ! ) i konkretny z prawdziwego zdarzenia NeoN pod auto , tylko nie czasme diodowy tylko prawdziwy neon . i ja bym nic więcej nie robił , folia za 20 zł z allegro nie wiele zmienia może prędzej by to zrobić metodą piecową to tak ale to sakramęcko drogo . aha i niech Cię ręka boska broni przed naklejeniem na tylną szybe jakiegoś napisu pajonier czy innej nalepki psa bit bulla bo to jest niezmierna wieś...
Źródło: forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=15711


Copyright (c) 2009 Mendim | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.