co na górę do sukienki

Mendim

Temat: Z drżeniem serca pokazuję siebie jeszcze przed...
Góra sukni ładna, dół w ogóle mi się nie podoba, ale ogólnie niezle.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,82512343,82512343,Z_drzeniem_serca_pokazuje_siebie_jeszcze_przed_.html



Temat: jak wybrac suknie?
Widze, ze nie tylko ja mialam taki problem. Tez jestem skromna osoba, nie lubie przepychu, dlatego marzyła mi sie delikatna i skromna sukienka. Do tego dochodzi moja figura osy- cienka w pasie, a szersza w biodrach. Odrazu wiedzialam, ze musi byc to sukienka w litere A. Szukałam wszedzie- w necie, katalogach, a takze odwiedziłam prawie wszystkie salony we Wrocławiu. Szczerze,to nie mogłam sie na nic zdecydowac, jesli podobała mi sie gora sukienki, to juz dół nie i na odwrót. Dlatego postanowiłam zaprojektowac swoja własna. Umowiłam sie z krawcowa i wspolnymi siłami zaprojektowałysmy moja sukienke, ktora jest troche podobna do tej: www.madonna.pl/pl/herms.php?s=etenia tylko, ze moja tóz pod biustem ma mała atłasowa kokardke, ktora przechodzi do tyłu. W tali sukienka jest dopasowana, a od pasa przechodzi w litere A. I od tego tez miejsca, delikatnie w lewa...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,92336436,92336436,jak_wybrac_suknie_.html


Temat: co myslicie o tej sukni:))
Agusia do takiej sukni pasuje mi tylko szczuplutki brzuszek (którego sama nie jestem włascicielką ), ale góra sukni jest bardzo ładna - szczególnie te rękawki i dekolt. Jeżeli masz troszkę brzuszka, to proponowałabym Ci suknię od talii rozchodząca się w literke A a nie od bioder. Jeżeli będziesz szyła, to możesz lekko zmodyfikowac wzór.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,62684575,62684575,co_myslicie_o_tej_sukni_.html


Temat: relacja z 2.08.2008 :)
Góra sukni piękna. Marzy mi się właśnie taka :]
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,83532676,83532676,relacja_z_2_08_2008_.html


Temat: Suknia ślubna 750 PLN
Sprzedam suknię ślubną, śnieżnobiałą atłasową. Góra sukienki ozdobiona jest delikatnym haftem z przodu i tyłu. Atłasowy dół sukienki powleczony jest delikatnym szyfonem z umieszczonymi wzorami. Dwie halki, jedna może być usztywniona giętkim kołem. Rozmiar 42/44, 165 cm wzrostu. Kontakt: Agnieszka 022 6122818 po 16:00 e-mail : mailto:hold@czd.waw.pl zdjęcia :  http://kristal.fm.interia.pl PS. Cena do negocjacji
Źródło: topranking.pl/1740/suknia,slubna,750,pln.php


Temat: fotki jeszce raz
Samych szczęśliwych dni!! Miałś bardzo ładną wiązankę i ciekawy górę sukni.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,50809091,50809091,fotki_jeszce_raz.html


Temat: sukienka - podoba wam sie?
Taki fason sukienki pasuje do większości figur. Wyjątkiem są osoby, które nie mają wcięcia w talii. Jeśli chodzi o górę sukienki to taki dekolt bez ramiączek nie jest polecany dla kobiet o bardzo małym biuście. Natomiast II wersja tej sukienki (z niby kokardą na ramionach) dobrze maskuje szerokie ramiona i optycznie nadrabia brak wcięcia w pasie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,78111111,78111111,sukienka_podoba_wam_sie_.html


Temat: Nasz ślub - nasze zdjęcia:)
takie wszystko cacy :-) młodzi cacy, suknia i dodatki też cacy .Wszystkigo naj. A tak w ogóle wrzuć jakąś fotkę na której wyraźniej widać górę sukni,bo na tych troche pozasłaniana a to bukietem itd. Widzę,że ma ładne ramiączka.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,87323476,87323476,Nasz_slub_nasze_zdjecia_.html


Temat: piekne suknie!!!
Mnie sie oczywiście podoba druga suknia AD 312 bo ja zamówiłam ))))) Kolor jest śliczny i góra sukni. Ma wszystkie lelmenty jakie chciałam ) Pozdrawiam, nasz ślub będzie za…
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,48857599,48857599,piekne_suknie_.html


Temat: Kilka zdjęć z naszego slubu - 16.09.2006
gratulacje i dużo szczęścia ciekawa góra sukni
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,48773488,48773488,Kilka_zdjec_z_naszego_slubu_16_09_2006.html


Temat: Ja też już po :)
super wyglądaliście Ashton ma rację super góra sukni ) Gratulacje i duuużo miłości i pomyślności
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,46581946,46581946,Ja_tez_juz_po_.html


Temat: jestem winna :( załamka:(:(:(
Przykra historia. Po pierwsze: na 100% trzeba sprobowac wymusic na salonie poprawki. Nie ma rzeczy nie mozliwych - lepiej wszyc kawalek materialu np. z boku w miejscu szwu, niz suknia ma sie porwac na pannie mlodej. Pisalas tez - ze gora sukni nie pasuje do panny mlodej - z poprawka tego nie powinno byc problemu. Jesli nie w salonie to u innej krawcowej. Po drugie: jesli to nie zda egzaminu to na allegro szyja suknie slubne. Pewnie mozna dograc termin. NP tutaj: www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=6029037 Nie chcialo mi sie wiecej szukac, to oferta pierwsza z wielu pewnie. Po trzecie: niech kolezanka idzie do lekarza i zapyta czy moze brac przez miesiac...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,65126746,65126746,jestem_winna_zalamka_.html


Temat: Co można wszyć w góre sukienki aby uzyskać ....
Co można wszyć w góre sukienki aby uzyskać .... ... efekt podobny do gorsetu. Znalazłam śliczną sukienkę jednak niestety nie ma usztywnianej góry,a wolałabym wyglądać "płasko" na brzuchu, więc pomysłalam że moze coś przy pierwszej przymiarce możnaby wszyć? Może jakiś orset czy pas wyszczuplający? Co o tym myslicie dziewczyny? Suknia śliczna jenak bez uszytwnionej góry ;-(
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,59681325,59681325,Co_mozna_wszyc_w_gore_sukienki_aby_uzyskac_.html


Temat: cos wiecej niz gorset
...widczona na zdjeciu kolia w komplecie, to jeszcze nie to. img246.imageshack.us/img246/1874/3335b1070926105132si8.jpg Nr 2 ma piekne rekawki . img185.imageshack.us/img185/4647/280ou6.jpg Generalnie marzeniem internetowym byl nr3 www.bestbridalprices.com/images/maggie/fall07/Artia.jpg Czy nie maie w linkach swoich jakichs sukien z rekawkami, golfikami, czy czymkolwiek (poza ramiaczkami mikro jak od stanika) co by ladnie 'uwienczalo' gore sukni? podzielcie sie.. n1. img246.imageshack.us/img246/1874/3335b1070926105132si8.jpgn2. img185.imageshack.us/img185/4647/280ou6.jpg
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,73974649,73974649,cos_wiecej_niz_gorset.html


Temat: agnrek - jesteś na forum :) mam pytanko
agnrek napisała: > Basia, co Ty taka strachliwa? Zaraz mi się dostanie, ale co tam! )) Nam sie dostanie, nam, nie tylko Tobie. najbardziej "oberwać " może sweetnice. Sweeetnice, ja góre sukienki masz podobną do mojej. Rękawiczki miałam takie prawie do łokcia. :0
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,48041121,48041121,agnrek_jestes_na_forum_mam_pytanko.html


Temat: Stylizacja - uwagi mile widziane :)
Znalazłam mięciutki, delikatny, biały szal! Także bolerka raczej nie będzie Z biżuterii raczej zrezygnuję, góra sukienki ma koronkę z kryształkami, jak dla mnie wystarczy ozdóbek. Mocnych ust nie będzie na pewno Stylizacja "na Zosię" wyszła mi zupełnie przypadkowo, miałam ciut inną wizję. We włosach będzie kwiat. Uff, chyba już wszystko... Teraz tylko - ciekawa jestem pogody - tak było ładnie ostatnio, temperatury dodatnie, a u mnie zapowiada się mróz, niestety...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,103455952,103455952,Stylizacja_uwagi_mile_widziane_.html


Temat: White one - 903
Bardzo miło mi słyszeć że się Wam podoba! Zamowię jednak model w kolorze ecru, a nie beż, bo podobno koronka ozdabiająca górę sukni w obu modelach jest taka sama. Różni sie tylko spódnica i pokrywający ja tiul. Umówiłam się z salonem, że jak mi się ta jasna nie spodoba, to dadzą mi model beżowy, ktory jest w sklepie (mają moj rozmiar). Są bardzo w porządzku! A suknia w tym salonie kosztuje 3800 zł, a do końca stycznia 3190 zł. Oczywiście korzystam z tej promocji.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,35858637,35858637,White_one_903.html


Temat: fasony sukienek
fasony sukienek Mam ogromną prośbę, mam nadzięję, że ktoś mi pomoże. Szukam dla siebie sukni ślubnej ale nigdzie nie mogę znaleźć takiej jak chce, więc będe musiała sobie uszyć ale potrzebuje wzoru dla krawcowj czy macie może jakieś strony gdzie mogłabym znaleźć kroje, fasony albo wzory sukien ślubnych? Bo szukam wszedzie i ne mogę znaleźć. Konkretnie chciałabym suknię ( chodzi o górę sukni ) taką jaką nosiła na balu księżniczka sisi z tego filmu, takie opadające ramiączka, wiem że niektóre salony mają podobne ale to nie jest to samo ja chce dokładnie tak, żeby to wygladało. Prszę bardzo o linki jeśli znajdziecie takie strony z wzorem albo może znajdziecie wzór sukni sisis albo jeszcze scarlet z przemineło z wiatrem tez taką miała i ogólnie z tego okresu suknie jak coś znajdziecie to bardzo proszę o...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,80719008,80719008,fasony_sukienek.html


Temat: Nieszablonowa suknia
ups... jeju herkson przepraszam, ale suknia jest straszna i taka odpustowa . Naprawdę Ci się taka kurtyna teatralna na zasłonie wisząca podoba? I do tego na pewno obowiązkowo koło - tragedia. Góra zaś jest mocno szablonowa - typowy goły gorset.Dla mnie to mocno oklepana, typowa od jakiegoś czasu góra sukni - cóż banalna do uszycia dla krawcowej. Bo nie musi wszywać ramiączek, rękawków itd. poszukaj czegoś innego z wstawką czerwieni, a może zleć szycie? Błagam, ale nie taka stora/kotara, masę takich kiecek widzę nie tylko na pannach młodych, świadkowych, ale niestety i na studniówkach co wygląda wręcz groteskowo. Mam nadzieję, że spodobało Ci się w niej jedynie to, że kolor z bielą występuje - więc szukaj...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,105310059,105310059,Nieszablonowa_suknia.html


Temat: pochwalcie się swoją biżuterią
Ja będę miała tylko kolczyki z cyrkonii. Mam mocno zdobioną górę sukni (cyrkonie, białe koraliki, szkiełka itp), ponadto dół welonu jest również ozdobiony w ten sam deseń co suknia, więc stwierdziłam, że jak założę do tego jeszcze naszyjnik to będę wyglądać jak choinka...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,47744869,47744869,pochwalcie_sie_swoja_bizuteria.html


Temat: jak ukryc...
góra sukni jakbys podala mi maila,to jak chcesz to w wolnej chwili moge usiasc i narysowac gore jaka by mogla dla Ciebie byc , a skad jestes w ogole? Ja z Wawy.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,77458696,77458696,jak_ukryc_.html


Temat: Silikon do podtrzymania sukni jednoczesciowej
A dlaczego opada? Przecież suknia jednoczęściowa dobrze uszyta trzyma się w pasie - jest usztywniona i nie ma prawa się zsuwac na biodra. Chyba, że masz miękką górę sukni, wtedy tylko ramiączka.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,62466443,62466443,Silikon_do_podtrzymania_sukni_jednoczesciowej.html


Temat: Fotoreportaż z drugiej przymiarki :)
Mi się nie podoba góra sukienki, ramiączka i całosć wydaje mi sie jakaś mało wyrazista w sensie koloru, jakby spłowiała, ale to moze być wina aparatu.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,66174634,66174634,Fotoreportaz_z_drugiej_przymiarki_.html


Temat: Krótka sukienka a ciąża
Gdyby nie to, że nastawiłaś się na coś zwiewnego, zaproponowałabym wersję "kostiumową". To znaczy w miarę prosta (przynajmniej w dolnej części) sukienka, a na nią żakiet z identycznego materiału. Białe oczywiście, wtedy ma to bardziej "ślubny" wygląd. Góra sukienki może być dowolnie wydekoltowana i ozdobiona. W wersji z żakietem nie zmarzniesz w razie chłodu, a po jego zdjęciu masz ekstra sukienkę weselną. Pantofle wygodne, nie żadne wysokie szpilki. Na stabilnym obcasie, ale wyglądającym w miarę lekko i zgrabnie. No i zaletą żakietu jest możliwość zatuszowania sporego brzuszka. Oczywiście fason tego żakietu powinien też być nieco ozdobny, nie żadna...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,104559884,104559884,Krotka_sukienka_a_ciaza.html


Temat: jak liczyc cene sukni do sprzedazy?
jak liczyc cene sukni do sprzedazy? moja suknia kosztowala 2590, w innych miastach w polsce kosztuje od 2250-2700. przerobilam gore sukni po swojemu, mi sie wydaje ladniejsza, ale nie wiadomo, czy inni tez uznaja to za "poprawienie" sukni. za jaka cene moge wystawic ja do sprzedania w koncu sierpnia?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,65773484,65773484,jak_liczyc_cene_sukni_do_sprzedazy_.html


Temat: Stylizacja - uwagi mile widziane :)
Dzięki za wszystkie rady i miłe komentarze Jak już pisałam, bolerko jest w zasadzie "awaryjne", ale jeżeli piszecie, że bardziej pasowałby szal, czy ktoś mógłby mnie poratować poglądową fotką? Nie wiem o jakiego typu szal by chodziło. Fuksjowy krawat dla pana młodego odpada więc chyba coś w klapie..? Kwiatek...? W związku z tym, że góra sukienki ma koronkę, jest też szarfa i kwiat we włosach myślałam, by z biżuterii zrezygnować, to chyba byłoby za dużo? Tzn miałabym tylko pierścionek no i obrączkę. Kolczyków nie lubię, bransoletek nie noszę. Nie planuję żadnych tipsów, paznokcie będę miała po prostu pociągnięte bladoróżowym lakierem. Mam jeszcze drugą sukienkę, "na wszelki wypadek" - względnie, na przebranie wieczorem -
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,103455952,103455952,Stylizacja_uwagi_mile_widziane_.html


Temat: dorothy_mills wychodzi za mąż - 11.09.2010 ;)
Piękne te koronki, co prawda rybka to nie mój styl, ale góra sukni i welon są b. eleganckie i urocze.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,104231049,104231049,dorothy_mills_wychodzi_za_maz_11_09_2010_.html


Temat: mam nadzieje,ze ta prognoza sie nie sprawdzi 28.04
Nie wiem, jak u Was z górą sukienki, ale ja mam suknie bez ramiączek a na wierzch mam tylko cienkie bolerko. A tutaj widocznie pokazują deszcz! Ale jak mowią kolejne przesądy - deszcz jest na pieniadze
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,60817102,60817102,mam_nadzieje_ze_ta_prognoza_sie_nie_sprawdzi_28_04.html


Temat: Pare fotek-tzw.kontrowersyjna suknia:)
suknia owszem piękna,naturalnie się układająca co widać na fotkach. Ale zwrot "z klasą" bynajmniej nie pasuje do wystąpienia w kościele - bez okrycia. Góra sukni do skromnych nie należy. Świadkowa zaś pokazała klasę narzucając sobie coś na wierzch. Kapitalne zdjęcie: www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/65aaa8166dd63706.html no i to przy torach Twojego męża też jest super
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,89014745,89014745,Pare_fotek_tzw_kontrowersyjna_suknia_.html


Temat: Jakie kupujecie dodatkie do suknie k. ecru?
Jakie kupujecie dodatkie do suknie k. ecru? srebro, złoto? jakieś perły czy inne koraliki. Góra sukni bogacona jest dodatkowo błyszczącymi małymi koralikami, wiec co mogę sobie dobrać żebym nie wyglądała na za bardzo zdobiona?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,76395368,76395368,Jakie_kupujecie_dodatkie_do_suknie_k_ecru_.html


Temat: ktora suknia lepsza?
nie w moim typie, ale - góra sukienki nr dwa jest bardziej "urokliwa" )
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,58084762,58084762,ktora_suknia_lepsza_.html


Temat: rękawiczki
No właśnie, ja tez się waham. Do sukienki pasują mi tak sobie, a z drugiej strony macie zupełną rację, że z nimi kreacja wygląda bardziej elegancko. Jeżeli już się zdecyduję, to albo będa z tej samej koronki, co góra sukni, albo z gładkiego, białego jedwabiu jak dół. Nie wiem, czy nawet białe jedwabne nie byłyby lepsze, do koronkowych rękawiczek mam uraz jeszcze od pierwszej komunii Wiem na pewno, że do sukni z długim rękawem rękawiczki powinny być krótkie. Co zresztą i dobrze, bo długich nie lubię.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,21105041,21105041,rekawiczki.html


Temat: Nie taka suknia jak myślałam
góra sukni bardzo ładna, dól wyglada trochę jak pikowana narzuta na łóżko...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,57282439,57282439,Nie_taka_suknia_jak_myslalam.html


Temat: kto 30sierpnia 2008
Bakali dobrze, że mi przypomnialaś o owocach )))) zupelnie zapomnialam, ze muszę je zamówić Dodaję je do listy i dodatkowo na swojej mam jeszcze: - wizyta na solarium - zakup bibulek matujących - zakup dluższego lańcuszka do biżuterii (zmienila mi się góra sukni to też muszę zmienić biżuterię ) - zalatwienie kwiatów na samochód Pisalam z pamięci, mam nadzieję, że o niczym nie zapomnę
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,82941890,82941890,kto_30sierpnia_2008.html


Temat: Doła mam
...wiecej wdac sie w szczegoly a nie mam juz na to sily. Owszem lepiej jest liczyc tylko na siebie, ale sa czasem takie wydarzenia w ktorych okazuje sie ze w ogole nie masz kolo siebie ludzi jak potrzebujesz ich pomocy, za to Ciebie wykopia spod ziemi jak potrzebuja twojej pomocy. Siostra i swiadkowa wiedziala kiedy i o ktorej przymiarki - uslyszalam ok - uznalam ze to wystarczy. Przymiarka nie jest zwykla przymiarka - mialam miec modyfikowana gore sukienki do tego wybor welonu i inne, stad potrzebowalam porady - nagle sie okazuje ze nie mam kogo poprosic o pomoc, albo mi jej odmowiono. Kiedy ja bylam swiadkowa na slubie - jakos staralam sie aby przyszla pm miala we mnie oparcie, nie bylo dla mnie problemem pojechanie na stadion z nia po buty do sukienki, stawienie sie w paru salonach sukien slubnych, czy dmuchaniu balonow i przystrajaniu sali weselnej. I czulam sie ok - ze moge...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,97248392,97248392,Dola_mam.html


Temat: Pomidorkowa suknia ślubna:)
bardzo mi się podoba Twoja suknia, taka elegancka, delikatna, śliczna. Chyba nic nie dawałabym na szyję mam ten sam problem bo góra sukienki jest zdobiona koralikami ale mój Kocur się upiera bo znaleźlismy ostatnio piękny komplet naszyjnik i bransoletkę albo pierścionek i naszyjnik no i chce mi to kupić. Jeszcze nie mierzyłam do sukienki ale mam zamiar sprawdzić jak to razem wygląda i wtedy zobaczymy. A Twoja suknia naprawdę piękna DD
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,59750267,59750267,Pomidorkowa_suknia_slubna_.html


Temat: Ponawiam prośbę:) Jakie dodatki do tej sukni?
...strojna jest sukienka. patrząc tylko na to, co widać na stronie internetowej, zaproponowałabym prosty, klasyczny bukiet z czerwonych róż - ciasno ułożonych, z kilkoma liścmi. np taki images.della.com/images/lbd/slide/flowers/re_bennerdecker0337.jpg skoro nie planujesz welonu to pomyśl może o kwiecie wpietym we włosy? planujesz kok czy rozpuszczone włosy? jeśli chodzi o biżuterię to raczej coś skromnego i delikatnego, bo góra sukni jest dość strojna. może mały wisiorek na cienkim łańcuszku i dopasowane do tego kolczyki? jeśli masz możliwość, zajrzyj do sklepów yes i apart, mają spory wybór ładnej biżuterii. szczególnie do Twojej sukni pasuje mi kolekcja z onyksami w stylu starego srebra z Yes. może Ci się spodoba?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,47076750,47076750,Ponawiam_prosbe_Jakie_dodatki_do_tej_sukni_.html


Temat: Suknia wybrana:)
hehe widze ze mamy podobny gust. Suknia prawie taka sama... Co do bizuteri to sprawdzilam wiele opcji.. Poniewaz gora sukni (w mojej były krysztalaki Sv) jest swiecaca trzeba uwazac zeby nie przesadzic z bizuteria. Ja mialam na szyi tylko 1 cyrkonię i we wlosach naklejonych duzo wiecej mniejszych. Na zdjeciach tego nie widac ale w rzeczywistosci naprawde bylo ok. Probowalam tez fryzurki takiej łagodnej, delikatnej i subtelnej i bylo tez ok, ale ja nie czulam sie w niej dobrze.... toche to zalezy jaka jestes osoba i w czym dobrze sie czujesz....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,74932376,74932376,Suknia_wybrana_.html


Temat: Zorientowane w cenach sukni slubnych...
ja będę bardzo blisko tej granicy - za suknię z halką i welonem płacę 1925zł, do tego majtki, stanik niepotrzebny bo góra sukni gorsetowa. na buty planuję przeznaczyć ok. 100-150zł (jeszcze nie mam wybranych - szukam), więc też całkiem nieźle cenowo mi się udało 132 dni Przestrzeń sugeruje, by się przemieszczać, jednak jedynym celem podróży mędrców jest ich dom.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,57150647,57150647,Zorientowane_w_cenach_sukni_slubnych_.html


Temat: suknia na wrzesień
...ozdobnych sukniach wyglądałam dobrze (tak mówili inni),ja natomiast czułam się strasznie. Patrzyłam w lustro i widzialam sukienkę, nie siebie w tej sukience, a poza tym nie moglam się za bardzo roszać. To ręki nie mogłam podnieść, to gorszet nie trzymał się wysyarczająco dobrze. W końcu zrezygnowana poszłam do małego sklepiku i zobaczyłam dół sukienki. Był skromny, przymierzyłam, i nie czułam się w min jak napompowany pajac. Góra sukienki nie była skrojona, umówiłam się, że pani zrobi na mnie gorsecik z krótkim rękawkiem otoczonym falbanką (mam dość grube ramiona i chciałam je zatuszować).Najfajniejsze jest to,że po ślubie mogę oddać tą sukienkę. Podobno mam typowa figurę i komuś ją jeszcze wypożyczy. Podsumowując, w sukience powinnaś się czuć dobrze to najważniejsze, powinna pasować do Ciebie i nie krępować zbytnio ruchów....
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,12364700,12364700,suknia_na_wrzesien.html


Temat: rozmiarowka san patrick
Masz rację, to jest dziwne, że te suknie na każdy wzrost są tak samo uszyte.. A wiadomo, że dziewczyna o wzroście 158 ma w inny miejscu talię, niż ta o wzroście 180.. Ja mam 167, ale dosyć krótki stan i długie nogi, więc pewnie górę sukni będę miała pod zębami
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,59271925,59271925,rozmiarowka_san_patrick.html


Temat: Czy wypada iśc do kościoła w odkrytych ramionach??
Jeszcze nie spotkałam się z przypadkiem, żeby ksiądz wygonił "roznegliżowaną" pannę młodą sprzed ołtarza szal czy bolerko OK, ale czsto zakrywają one bardzo ładną górę sukni. Ja tam idę z odkrytymi ramionami, o!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,47787514,47787514,Czy_wypada_isc_do_kosciola_w_odkrytych_ramionach_.html


Temat: piekne suknie!!!
numer 2 ma bardzo ładną górę sukni, ale dół jużnie w moim guście, zwłaszcza jeśli chodzi o kwiat
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,48857599,48857599,piekne_suknie_.html


Temat: Sukienka na suwak a obawy, że przed ślubem ....
ja mam odwrotny problem - przy przymiarce wydawało mi się ze góra sukienki jest trochę za ciasna, ale niby były brane wymiary, więc może tak ma być?czy wasza sukienka jest też tak mocno dopasowana??? (bez gorsetu, na cienkich ramiączkach).Sama nie wiem, a druga przymiarka już blisko... i nie wiem czy ją poszerzać. Z drugiej strony wiem że przed weselem na pewno schudę ze stresu
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,39629801,39629801,Sukienka_na_suwak_a_obawy_ze_przed_slubem_.html


Temat: Co myślicie o sukni...?
Co myślicie o sukni...? ponawiam wątek. Chodzi o suknię Denise na www.juliette.pl? Nie widać jej w całości, ale dół jest bardzo prosty, lekko się rozszerza, nie ma trenu. Suknia zagrała w Oficerze, więc może ktoś widział ten odcinek. Posiłkując się tylko stroną, można jednak górę sukni ocenić. I co myślicie???
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,37699512,37699512,Co_myslicie_o_sukni_.html


Temat: nasze fotki 22.09.07
Zgadzam się z poprzedniczką,że góra sukienki sprawia wrażenie jakby za chwile miała opaść.Mało elegancko to wygląda. mój suwaczek
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,70742299,70742299,nasze_fotki_22_09_07.html


Temat: ile kosztowały Wasze suknie?
Suknia jest z włoskiej kolekcji Delsa. Może na zdjęciu nie wygląda jakoś super, ja ja szlam do salonu to wogóle nie brałam jej pod uwagę, ale jak ją zobaczyła, to mimo tego że potem mierzyłam chyba ze 40 sukienek w róznych miejscach, żadna mi sie już nie podobala. Ma kolor stalowo - srebrny. Góra sukienki jest z ręcznie wykonanej koronki, pod biustem jast odcięta i tam jest taka malutka broszka z cyrkoniami. Dół jest z mietego jedwabiu. Cała jest super lekka, więc mam nadzieję ze bez problemu przetańczę w niej cała noc podeślę Wam zdjęcia z wesela
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,40779564,40779564,ile_kosztowaly_Wasze_suknie_.html


Temat: perły..:)
Góra sukienki jest bardzo zabudowana, więc sądzę, że nie będą za bardzo ci pasowały. Będzie już tego za dużo i koronka i perły. Pozdr.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,57994284,57994284,perly_.html


Temat: szerokie biodra - wąska góra - jaka suknia?
Hej! mysle, ze wiekszosc z nas ma "kobieca" figure wg mnie zakryc dol to nie problem, ksiezniczkowatych sukien jest od groma proponuje jednak bardziej zdobiona gore sukni (albo dekold w lodke), a dol prosty (gladki) lub z delikatnym wzorem, raczej bez upiec, zalezy jeszcze czy jestes niska czy wysoka bo za szeroka skunia bedzie optycznie skracac. Ale tak na prawde to sa zalozenia, a trzeba mierzyc mierzyc i jeszcze raz mierzyc!
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,45787643,45787643,szerokie_biodra_waska_gora_jaka_suknia_.html


Temat: Kto chce kupić suknię ślubną-zapraszam!
Sprowadzana suknia ślubna z Angli EVITA rozm.36/38 ok. 165 cm. w kolorze ecru. (złamana biel) Oddzielnie gorset i spódnica. Góra - z przodu dość duży dekolt ze wstawką łososiową.Dół - przód gładki, natomiast z tyłu długi bardzo efektowny tren, na którym znajdują się na całej długości róże w odcieniu łososiowym komponującym się z górą sukni. Dodatkowo welon długi, rękawiczki, halka gratis. Suknia - bardzo efektowna i idealnie podkreślająca talię. Jestem I właścicielką. (Suknia zakupiona za 3500+800 dodatki.) Cena-----OKAZJA 750 zł!!!! Magda z Łodzi galio@wp.pl WEJDŹ NA STRONĘ  http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=7425&grupa=0&kat=4&a=galionka http://foto.onet.pl/albumy/album.html?id=8142&grupa=0&kat=4&a=tutuss
Źródło: topranking.pl/1732/kto,chce,kupic,suknie,slubna,zapraszam.php


Temat: Moja suknia proszę o Pomoc :)
...suknia proszę o Pomoc :) Witam Kobitki, niestety pierwszą przymiarkę będę miała dopiero 29 maja i starałam się znaleźć suknię taką jak moja, ale nie do końca się udało chciaż wygląda prawie jak moja, nie mam pojęcia co mam wybrać za bukiet, kolczyki, łańcuszek doradźćię proszę... oto suknia www.allegro.pl/item186368862_cudna_suknia_slubna_wroclaw.html zdjęcie nie jest moje, mam nadzieję, że problemów nie będzie górę sukni mam zapinaną na szyję jak ten gorset slub.onet.pl/31379,wasza_galeria.html dodam, że mam duży biust jak Pani na zdjęciu i rozmiar ok. 44 Dzięki za rady
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,61362490,61362490,Moja_suknia_prosze_o_Pomoc_.html


Temat: nasze fotki 22.09.07
efekt psuja wyzej wspomniane rekawiczki i jak dla mnie gora sukienki wyglada jakby miala zaraz sie zsunac odslaniajac biust ale moze tak tylko na tych zdjeciach to wyglada. ogolnie bardzo ladnie. wszystkiego najlepszego
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,70742299,70742299,nasze_fotki_22_09_07.html


Temat: Wesele wesele...po weselu smutek...
bardzo ładne zdjecia, piekna sukienka i ty w niej tez pieknie wygladalas dlaczego nie podobal ci sie bukiet? mnie sie osobiscie bardzo podobal niestety musze przyznac ze ten szal nie pasowal ja bym ubrala to bolero bo w nim świetnie wygladalas ps: mam pytanie o osobiste jaki nosisz rozmar biustonosza gdyz ja stwierdzilas to masz duzy< ja biore slub w kwietniu tez mam duzy biust i z tego wzgledu to pytania,aha czy podczas tanczenia gora sukienki ci nie opadala i czy mialas pod sukienka jakis biustonosz? to tyle pozdrawiam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,69505541,69505541,Wesele_wesele_po_weselu_smutek_.html


Temat: jak wam się podoba ta suknia???
Kiedyś marzyłam o sukni z tiulu, ale w salonie spodobała mi się zupełnie inna. W takiej z tiulu wygląda się jak księżniczka, a ja chcę wyglądać jak panna młoda. W sukni ze zdjęcia nie podoba mi się , że góra sukni jest długa, tzn. sięga prawie do bioder, taki przedłużony stan. Nie podoba mi się też ta wstążeczka pod biustem. Kojarzy mi się z sukniami ciążowymi.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,76938654,76938654,jak_wam_sie_podoba_ta_suknia_.html


Temat: Przymiarka sukienki...
Ja push upów nie noszę, a staników bez ramiączek nie lubię:/też się zastanawiałam, czy może zrezygnować, ale góra sukienki jest z dość cienkiego materiału...no i poza tym jak bedzie opięta to czy biustu nie spłaszczy??
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,40249958,40249958,Przymiarka_sukienki_.html


Temat: moja NOWA stylizacja ślubna :)
Niestety w XIX w. nie było rękawków-bufek na gumkach, a góra sukienki jest ewidentnie w stylu country. IMHO zrezygnuj z koła - wtedy sukienka będzie wyglądała mniej napuszenie i bardziej Ci podpasuje, skoro, jak twierdzisz, jesteś z natury skromna. Przemyśl też fryzurę, klasyczny kok z welonem-trenem nie bardzo mi się tu widzi, bardziej pasowałaby chyba fryzura w stylu tej modelki plus kwiaty z bukietu we włosach - może margerytki albo anemony? I wtedy welon dość nisko i...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,98661060,98661060,moja_NOWA_stylizacja_slubna_.html


Temat: a jak Wam sie podoba taka sukienka?
a jak Wam sie podoba taka sukienka? www.cymbeline.krakow.pl/kolekcje/mariees_de_Paris/1.htm ... w rzeczywistosci ta sukienka, ktora ja przymierzalam (w innym salonie), ma rowniez caly dol pokryty koronka (taka, jak gora sukni). Co o niej myslicie? Jakie do niej pasowalyby dodatki?
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,619,58424002,58424002,a_jak_Wam_sie_podoba_taka_sukienka_.html


Temat: SUKNIE ŚLUBNE - 2 SZT.
1. Sprzedam przepiękną suknię ślubną włoskiej firmy Radiosa (rozmiar 36/38, 165 cm). Suknia wykonana jest z matowego, białego atłasu. Góra sukienki to usztywniany gorset wiązany z tyłu z haftowanymi małymi kwiatkami w kolorze ecru (w środku kwiatków umieszczone są malutkie perełki). Rękawki sukienki opadają na ramiona. Suknia jest rozszerzana ku dołowi i przedłużona dość długim trenem (przepięknie wygląda w kościele). Dół sukienki oraz cały tren jest również wyszywany kwiatuszkami. Efekt jest naprawdę zadziwiający. Na czas wesela istnieje możliwość...
Źródło: topranking.pl/1740/suknie,slubne,2,szt.php


Copyright (c) 2009 Mendim | Powered by Wordpress. Fresh News Theme by WooThemes - Premium Wordpress Themes.